Cichociemni ASG Team

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-06-06 21:10:14

KapeK

Administrator

4426211
Call me!
Zarejestrowany: 2009-06-06
Posty: 22

Pack

"Pack Attack"

I. Ogolne zalozenie:
1. W wyznaczonym czasie zdobycie jak najwiekszej ilosci "packow"
2. Team max 2 osobowy, ew free for all
3. Nieograniczona ilosc respawnow (powrot do strefy 0)


II. Zalety:

1. Prostota !!!
2. Bonus dla slabszej broni (gaziaki, sprezyny) (ad VI-1)
3. Mozliwosc wielokrotnego wykorzystania w/w scenariusza
4. Mozliwosc edycji scenariusza
5. Mozliwosc wykorzystania innych terenow niz Fort 50

III. Wady:

1. Wiekszosc teamow woli dzialac jako wieksza grupa (ad II-4)
2. Duzy standardowy limit czasu (ad II-4)
3. Koniecznosc zglaszania grup 2 osobowych (ad II-4)


IV. Slownik:

1. "Pack" - standardowo, twardy (zalaminowany celem osiagniecia wodoszczelnosci), maskowany, kawalek papieru na "smyczy" wieszany bezposrednio na szyji (celem szybkiego "sciagniecia go z trupa") z logo/napisaem "PACK"
2. "Strefa 0" - miejsce wyznaczone przed strzelaniem gdzie dokonuje sie 30 sekundowy respawn (ad II-5)
3. "Team" - 2 osobowy (ad II-4) zespol 2 graczy
4. "Free For All" - wersja PL: Kazdy na Kazdego (kazdy gracz dziala indywidualnie)



V. Klasyfikacja trafien:

1. Kazda trafiona czesc ciala powoduje wyeliminowanie i udanie sie do strefy zero celem respawnu - "strefy 0" (ad IV-2)
2. Trafienie w bron wyklucza mozliwosc wykorzystania w/w az do nastepnego respawnu
2.a. W przypadku broni bocznej gracz moze udac sie do strefy zero celem "respawnu" ("respawn" naprawia bron)
3. Brak medykow
4. Zlikwidowanie "na raz" teamu (ad IV-3) wiaze sie ze standardowym respawnem (obaj gracze schodza do "strefy 0" na "respawn")



VI. Bonusy:

1. "Bonus slabszej broni" - tego bonusu tlumaczyc nie trzeba, polega on na tym , ze jezeli gracz jest wybitnie zdolny (posiada duzo ilosc "packow") zostanie zabity przez kogos o slabszej broni (gaziak, sprezyna) nie udaj sie od razu do "strefy 0" celem "respawnu" lecz zostaje w miejscu przez 30 sekund nastepnie udaje sie do "strefy 0" celem odbycia normalnego (30-sek) respawnu (30s na miejscu + 30s w "strefie 0" powoduje wyeliminowanie dobrego gracza na dluzszy okres czasu)


VII. Pirotechnika:

1. Ogolny zarys scenariusza uniemozliwia skuteczne uzycie pirotechniki jednakze jej nie wyklucza (ad II-4)



VIII. Zarys szczegolowy:

Ilosc "stickow" do rozdzielenia = ilosc graczy + zapasowe sztuki

Przed rozgrywka kazdy gracz (wersja "Free for All" : standardowo, wersja "team 2-osobowy" : obaj czlonkowie teamu dostaja po 1 "sticku") dostaje wlasny "stick". Wiesza go na szyji (mozna schowac pod mundur). Po zabiciu innego gracza zabiera mu wszystkie posiadane przez niego "sticki" (ad II-4 : mozliwosc zabrania tylko jednego lub innej ilosci posiadanych "stickow"). Celem ulatwienia "odbierania" trupom "sticka" zabity na pytanie czy posiada jakis stick (moze nie miec zadnego) musi odpowiedziec zgodnie z prawda. Zdobyty "stick" wiesza sie na szyji (jak wszystkie).
Wersja 2 -osobowa obfituje w wieksze mozliwosci:
-"sticki" moze nosic 1 osoba (np sie ukrywac ale tylko na terenie rozgrywki) lub obie (np 1 osoba ma 3 "sticki" a 2 osoba ma ich 15)
- 1 osoba moze sie ukrywac (mozliwosc obsadzenie jakiegos stanowiska bojowego) a druga donosic "sticki"
-"sticki" mogo dowolnie "wedrowac" pomiedzy czlonkami teamu (wyjatek - zabity czlonek teamu nie moze oddac swoich "stickow" zywemu koledze)
Po ustalonym czasie (standardowo 2h) wszyscy udaja sie do "strefy 0" celem przeliczenia ilosci "stickow" (w wersji 2-osobowej "sticki" podlicza sie lacznie na "team")
Zwyciezca (zwyciezcy) zostaje gracz ktory po ustalonym czasie rozgrywki uzyskal najwiecej "stickow".

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cs-trawka.pun.pl www.rpgcity.pun.pl www.poke-swiat.pun.pl www.narutoshippuuden1.pun.pl www.klan-cs-menele.pun.pl