"Pack Attack"
I. Ogolne zalozenie: 1. W wyznaczonym czasie zdobycie jak najwiekszej ilosci "packow" 2. Team max 2 osobowy, ew free for all 3. Nieograniczona ilosc respawnow (powrot do strefy 0)
II. Zalety:
1. Prostota !!! 2. Bonus dla slabszej broni (gaziaki, sprezyny) (ad VI-1) 3. Mozliwosc wielokrotnego wykorzystania w/w scenariusza 4. Mozliwosc edycji scenariusza 5. Mozliwosc wykorzystania innych terenow niz Fort 50
III. Wady:
1. Wiekszosc teamow woli dzialac jako wieksza grupa (ad II-4) 2. Duzy standardowy limit czasu (ad II-4) 3. Koniecznosc zglaszania grup 2 osobowych (ad II-4)
IV. Slownik:
1. "Pack" - standardowo, twardy (zalaminowany celem osiagniecia wodoszczelnosci), maskowany, kawalek papieru na "smyczy" wieszany bezposrednio na szyji (celem szybkiego "sciagniecia go z trupa") z logo/napisaem "PACK" 2. "Strefa 0" - miejsce wyznaczone przed strzelaniem gdzie dokonuje sie 30 sekundowy respawn (ad II-5) 3. "Team" - 2 osobowy (ad II-4) zespol 2 graczy 4. "Free For All" - wersja PL: Kazdy na Kazdego (kazdy gracz dziala indywidualnie)
V. Klasyfikacja trafien:
1. Kazda trafiona czesc ciala powoduje wyeliminowanie i udanie sie do strefy zero celem respawnu - "strefy 0" (ad IV-2) 2. Trafienie w bron wyklucza mozliwosc wykorzystania w/w az do nastepnego respawnu 2.a. W przypadku broni bocznej gracz moze udac sie do strefy zero celem "respawnu" ("respawn" naprawia bron) 3. Brak medykow 4. Zlikwidowanie "na raz" teamu (ad IV-3) wiaze sie ze standardowym respawnem (obaj gracze schodza do "strefy 0" na "respawn")
VI. Bonusy:
1. "Bonus slabszej broni" - tego bonusu tlumaczyc nie trzeba, polega on na tym , ze jezeli gracz jest wybitnie zdolny (posiada duzo ilosc "packow") zostanie zabity przez kogos o slabszej broni (gaziak, sprezyna) nie udaj sie od razu do "strefy 0" celem "respawnu" lecz zostaje w miejscu przez 30 sekund nastepnie udaje sie do "strefy 0" celem odbycia normalnego (30-sek) respawnu (30s na miejscu + 30s w "strefie 0" powoduje wyeliminowanie dobrego gracza na dluzszy okres czasu)
VII. Pirotechnika:
1. Ogolny zarys scenariusza uniemozliwia skuteczne uzycie pirotechniki jednakze jej nie wyklucza (ad II-4)
VIII. Zarys szczegolowy:
Ilosc "stickow" do rozdzielenia = ilosc graczy + zapasowe sztuki
Przed rozgrywka kazdy gracz (wersja "Free for All" : standardowo, wersja "team 2-osobowy" : obaj czlonkowie teamu dostaja po 1 "sticku") dostaje wlasny "stick". Wiesza go na szyji (mozna schowac pod mundur). Po zabiciu innego gracza zabiera mu wszystkie posiadane przez niego "sticki" (ad II-4 : mozliwosc zabrania tylko jednego lub innej ilosci posiadanych "stickow"). Celem ulatwienia "odbierania" trupom "sticka" zabity na pytanie czy posiada jakis stick (moze nie miec zadnego) musi odpowiedziec zgodnie z prawda. Zdobyty "stick" wiesza sie na szyji (jak wszystkie). Wersja 2 -osobowa obfituje w wieksze mozliwosci: -"sticki" moze nosic 1 osoba (np sie ukrywac ale tylko na terenie rozgrywki) lub obie (np 1 osoba ma 3 "sticki" a 2 osoba ma ich 15) - 1 osoba moze sie ukrywac (mozliwosc obsadzenie jakiegos stanowiska bojowego) a druga donosic "sticki" -"sticki" mogo dowolnie "wedrowac" pomiedzy czlonkami teamu (wyjatek - zabity czlonek teamu nie moze oddac swoich "stickow" zywemu koledze) Po ustalonym czasie (standardowo 2h) wszyscy udaja sie do "strefy 0" celem przeliczenia ilosci "stickow" (w wersji 2-osobowej "sticki" podlicza sie lacznie na "team") Zwyciezca (zwyciezcy) zostaje gracz ktory po ustalonym czasie rozgrywki uzyskal najwiecej "stickow".
|