KapeK - 2009-06-06 21:05:52

- w rozgrywce udział biorą dwie drużyny, każda ma swoją bazę
- każda drużyna otrzymuje zestaw kopert, wśród których ukryta jest osobowość Dr Jekylla (chusta lub kartka w innym kolorze)
- na początku gry każda drużyna rozlosowuje koperty między sobą nie zdradzając sobie nawzajem ich zawartości
- w każdej drużynie jedna osoba dostaje podwójną osobowość - jest to Dr Jekyll
- podstawowym celem gry jest eliminacja drużyny przeciwnej
- każdy zabity zakłada czerwoną chustę i udaje się w kierunku swojej bazy, gdzie czeka do zakończenia rozgrywki
- po 20-25 minutach rozlega się gwizd i Dr Jekyll ma 1 minutę, żeby w ukryciu przeistoczyć się w Mr Hyda. Po 1 minucie rozlega się drugi gwizd i wtedy Mr Hyde musi już być przeistoczony. Przeistoczenie polega na założeniu w widocznym miejscu charakterystycznej chusty.
- Mr Hyde ma prawo i obowiązek zabijać dotychczasowych sprzymierzeńców i główny cel: dotrzeć do bazy swojej NOWEJ drużyny, która dotąd wydawała mu się obrzydliwym wrogiem. Mr Hyde nie może przed nikim ukrywać swojej osobowości.
- wygrywa drużyna, która przyjmie nowego Mr Hyda, czyli Dr Jekylla z drużyny przeciwnej i doprowadzi go do swojej bazy
- w przypadku śmierci Dr Jekylla przed przeistoczeniem, czeka on z innymi zabitymi w swojej bazie. Po gwizdku przeistacza się w Mr Hyda i powraca do rozgrywki z nową osobowością.
- zabicie przez kogokolwiek Mr Hyda uniemożliwia wygranie scenariusza drużynie, do której potwór dążył, jednak nie powoduje końca rozgrywki, dopóki chociaż jeden Mr Hyde jest

www.sst-club.pun.pl www.roomx.pun.pl www.welcometohell.pun.pl www.pathologicsquad.pun.pl www.etikrakow.pun.pl