- w scenariuszu występują 2 drużyny, startują z odległych od siebie baz - każdy uczestnik posiada ze sobą kopertę lub kartkę w kształcie koperty - jeden z uczestników jest kurierem, który posiada ściśle tajną wiadomość, wszyscy pozostali uczestnicy mają fałszywki - w momencie śmierci uczestnik porzuca wszystkie posiadane koperty w miejscu, w którym zginął - członkowie drużyn nie mogą dotykać kopert ze swojej ekipy, natomiast mogą bronić miejsca, w którym koperty się znajdują - członkowie drużyn mogą przechwytywać wszystkie koperty drużyny przeciwnej - wygrywa drużyna, która przechwyci ściśle tajną wiadomość drużyny przeciwnej - standardowy scenariusz nie przewiduje dostarczenia ściśle tajnej wiadomości do wyznaczonego miejsca, w wersji rozbudowanej można taki element wprowadzić - istnieje ograniczenie czasowe zależne od ilości uczestników, w przypadku nie przechwycenia ściśle tajnej wiadomości drużyny przeciwnej wygrywa drużyna z największą ilością fałszywek przeciwnika
|